loading...
فتوکپی
کپی ایران بازدید : 13 سه شنبه 12 شهریور 1398 نظرات (0)

شارپ 351 یکی دیگر از دستگاه های کپی برند شارپ می باشد. این دستگاه کپی از نظر کارایی و قیمت مناسب انتخاب بسیار خوبی به شمار می آید. قبل از خرید هر دستگاه کپی بهتر است با ویژگی های آن آشنا شوید. سپس براساس نیازهای خود اقدام به خرید دستگاه کنید.

دستگاه های کپی در دو نوع استوک و آکبند در بازار موجود هستند. دستگاه های استوک کارکرده و دست دوم می باشند. اما این بدان معنا نیست که کیفیت و کارایی لازم را نداشته باشند. بهتر است بدانید که دستگاه های استوک از لحاظ قیمت نسبت به دستگاه های آکبند ارزان تر هستند. بنابراین افرادی که توان مالی خرید دستگاه آکبند را ندارند می توانند دستگاه استوک را خریداری کنند.

بررسی و شناخت نکات مهم خرید شارپ 351

قبل از اینکه دستگاه کپی را خریداری کنید بهتر است با یکسری نکات آشنا شوید. درصورت آشنایی با این نکات خواهید توانست دستگاهی مناسب و ایده آل را برای محیط کاری خود انتخاب کنید. بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که از ویژگی های متناسب با نیاز شما برخوردار باشد. بنابراین دستگاه کپی مناسب است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند.

از دیگر نکات مهم موقع خرید دستگاه کپی انتخاب آن براساس تکنولوژی چاپ می باشد. دستگاه های کپی از دو نوع تکنولوژی لیزری و جوهرافشان جهت چاپ اسناد و متون مختلف استفاده می کنند. هر کدام از این دستگاه ها از مزایا و معایب خاص خود برخوردار می باشند.

بهتر است بدانید که دستگاه کپی لیزری مانند شارپ 351 کیفیت و دقت بالاتری نسبت به دستگاه های جوهرافشان دارند. در صورتی که کیفیت و دقت چاپ برای شما اهمیت دارد بهتر است دستگاه های لیزری مانند شارپ 351 را انتخاب کنید.

از دیگر نکات مهم خرید دستگاه کپی حافظه آن است. زیرا هر چقدر حافظه دستگاه بیشتر باشد عملکرد و کارایی دستگاه بیشتر خواهد شد. بهتر است بدانید که قابلیت حافظه این امکان را برای کاربران فراهم می کند که اطلاعات و فرامین بیشتری را ذخیره و در مواقع نیاز از آن ها استفاده کنند. علاوه بر این کاربران با استفاده از حافظه دستگاه می توانند اطلاعات مورد نظر را در حافظه دستگاه ذخیره کنند. بنابراین در صورت نیاز می توانید دستور چاپ فایل های ذخیره شده را ارسال کنید. 

از مزایای دیگر قابلیت حافظه این است که کاربران می توانند از فایل های سنگین و با حجم بالا کپی یا پرینت بگیرند. زیرا دستگاه جهت استفاده از فایل های سنگین باید ظرفیت بالایی داشته باشد.

از دیگر مولفه های مهم موقع خرید دستگاه کپی ابعاد و وزن دستگاه است. حتی الامکان سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که متناسب با فضای محیط کاری شما باشد. زیرا در اینصورت از محیط کاری زیبایی بهره مند خواهید شد.

از دیگر نکات مهم موقع خرید دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن آن است. کیفیت براساس واحد DPI سنجید می شود و هر چقدر این مقدار بیشتر باشد کیفیت و عملکرد دستگاه بیشتر خواهد بود. برای مثال کیفیت شارپ 351، 720DPI است.

از دیگر ویژگی های مهم هر دستگاه کپی ظرفیت سینی آن می باشد. منظور از ظرفیت سینی تعداد برگه هایی است که داخل دستگاه کپی قرار می گیرد. هر چه ظرفیت سینی بیشتر باشد عملکرد و سرعت دستگاه هم بیشتر خواهد بود. در صورتی که ظرفیت سینی دستگاه بالا باشد برای مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن دستگاه نخواهید داشت.

یکی از مولفه های مهم هر دستگاه کپی که برای اکثر کاربران اهمیت دارد سرعت دستگاه می باشد. منظور از سرعت دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه است. هر چه سرعت دستگاه بیشتر باشد عملکرد و کارایی دستگاه بیشتر خواهد بود. دستگاه کپی شارپ 351 قادر است در هر دقیقه 45 برگ را چاپ کند. با اینکه سرعت دستگاه بالا نیست اما این سرعت راضی و قانع کننده است.

از دیگر نکات مهم خرید دستگاه کپی شارپ چند منظوره یا تک کاره بودن آن است. چنانچه از توان مالی خرید چند دستگاه برخوردار نیستید یا فضای کافی در محیط خود ندارید بهتر است دستگاه چند منظوره را انتخاب کنید. زیرا خرید و انتخاب این نوع دستگاه ها از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشند. همچنین این دستگاه ها فضای کمی از محیط را به خود اختصاص خواهند داد. دستگاه کپی شارپ 351 یک دستگاه چند منظوره است بنابراین یک انتخاب مناسب به شمار می رود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 410
  • بازدید سال : 2,503
  • بازدید کلی : 9,118