loading...
فتوکپی
کپی ایران بازدید : 27 سه شنبه 12 شهریور 1398 نظرات (0)

شارپ MX 4501 یک دستگاه کپی بسیار کارآمد و کاربردی از برند شارپ می باشد. این دستگاه می تواند برای ادارات، دانشگاه ها، مراکز چاپ و نشر، مدارس و سایر مراکزی که به یک دستگاه کپی نیاز دارند مفید باشد. این دستگاه عملیات های کپی، پرینت و اسکن را هم می تواند انجام دهد. بنابراین شارپ MX 4501 یک دستگاه سه کاره با قابلیت های بالاست که قطعا می تواند نیاز کاربران را به خوبی برطرف کند.

معرفی برند شارپ

بی شک نام و برند نام آشنا برای هر کالایی اعتبار و اطمینان به ارمغان می آورد. شارپ MX 4501 هم از این قاعده مثتثنی نیست. به عبارتی اولین ویژگی مثبت این دستگاه شرکت سازنده آن می باشد. بهتر است بدانید که شرکت ژاپنی شارپ با بیش از صد سال سابقه در زمینه ی تولید تجهیزات الکترونیک دارای محصولات با کیفیتی می باشد. تولیدات شرکت شارپ در سطح جهان مطرح هستند و متقاضیان زیادی را در سطح دنیا دارد.

بررسی و شناخت نکات مهم خرید شارپ MX 4501

قبل از خرید هر دستگاه کپی بهتر است با یکسری نکات آشنایی داشته باشید. در صورت آگاهی از نکات مهم خواهید توانست دستگاهی مناسب و ایده آل را برای محیط کاری خود انتخاب کنید. توصیه می شود دستگاه کپی را خریداری کنید که با نیازهای شما تناسب داشته باشد. دستگاه کپی مناسب خرید است که بتواند نیازهای شما را برطرف کند.

یکی از نکات مهم خرید هر دستگاه کپی تکنولوژی چاپ آن است. بهتر است بدانید که در دستگاه های کپی از دو تکنولوژی لیزری و جوهرافشان استفاده می شود. هر کدام از این روش ها معایب و مزایای خاص خود را دارند.

بهتر است بدانید که دستگاه کپی لیزری مانند شارپ MX 4501 کیفیت و دقت بالاتری نسبت به دستگاه های جوهرافشان دارند. بنابراین اگر کیفیت و دقت چاپ برای شما اهمیت دارد دستگاه های لیزری یک انتخاب مناسب و ایده آل می باشد.

از دیگر نکات مهم قابل توجه حافظه دستگاه کپی است. هر چقدر حافظه دستگاه کپی بیشتر باشد عملکرد و کارایی دستگاه بیشتر خواهد بود. زیرا قابلیت حافظه این امکان را برای کاربران فراهم می کند که اطلاعات و فرامین بیشتری را ذخیره و در مواقع نیاز از آن ها استفاده کنند.

علاوه بر این کاربران قادر خواهند بود اطلاعاتی که نیاز دارند را در حافظه دستگاه ذخیره کنند. بنابراین دستور چاپ اطلاعات ذخیره شده در دستگاه را می توان در زمان مناسب ارسال کرد. از دیگر مزایای قابلیت حافظه می توان به استفاده از فایل های سنگین با حجم بالا اشاره کرد. زیرا دستگاه جهت استفاده از فایل های سنگین باید از ظرفیت بالایی برخوردار باشد.

ابعاد و وزن دستگاه کپی از دیگر مولفه های مهم خرید دستگاه کپی است. حتی الامکان سعی کنید دستگاهی را انتخاب کنید که با فضای کاری شما تناسب داشته باشد. تناسب دستگاه با سایر وسایل موجود در محیط کاری باعث ایجاد فضایی زیبا خواهد شد.

از دیگر نکات مهم موقع خرید دستگاه کپی کیفیت و رزولوشن آن است. کیفیت براساس واحد DPI سنجید می شود و هر چقدر این مقدار بیشتر باشد کیفیت و عملکرد دستگاه بیشتر خواهد بود. دقت کپی در شارپ MX 4501 به میزان 600 DPI می باشد.

یکی از مولفه های مهم هر دستگاه کپی که از اهمیت بالایی برخوردار است سرعت دستگاه می باشد. منظور از سرعت دستگاه کپی تعداد برگه های چاپ شده در هر دقیقه است. بنابراین هر چه سرعت دستگاه بیشتر باشد عملکرد و کارایی دستگاه هم  بیشتر می شود. دستگاه کپی شارپ MX 4501  قادر است در هر دقیقه 35 برگ را چاپ کند. با اینکه سرعت دستگاه بالا نیست اما این سرعت جهت انجام کارهای روزانه راضی و قانع کننده است.

از دیگر ویژگی های مهم هر دستگاه کپی ظرفیت سینی آن می باشد. منظور از ظرفیت سینی تعداد برگه هایی است که داخل دستگاه کپی قرار می گیرد. هر چه ظرفیت سینی بیشتر باشد عملکرد و سرعت دستگاه هم بیشتر خواهد بود. در صورتی که ظرفیت سینی دستگاه بالا باشد برای مدت زمان طولانی احتیاجی به پر کردن دستگاه نخواهید داشت.

یکی از نکات مهم موقع خرید هر دستگاه کپی چند منظوره یا تک کاره بودن آن می باشد. اگر توان مالی خرید چند دستگاه را ندارید توصیه می کنیم دستگاه کپی چند منظوره مانند شارپ MX 4501 را انتخاب کنید. همچنین خرید دستگاه کپی چند منظوره برای افرادی که از فضای کافی در محیط کاری خود برخوردار نیستند یک انتخاب ایده آل به شمار می رود. بنابراین خرید دستگاه کپی چند منظوره از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 413
  • بازدید سال : 2,506
  • بازدید کلی : 9,121